Dostawa , reklamacje , zwroty
UWAGA! Zwroty, wymiany oraz reklamacje dokonywane są wyłącznie na podstawie oryginalnego paragonu.
CENNIK DOSTAW
przesyłka kurierska do 30 kg - 17zł brutto
przesyłka kurierska pobraniowa do 30 kg - 21zł brutto
odbiór osobisty - 0 zł
cena za przesyłki o wadze lub gabarycie przekraczającym standardową przesyłkę do 30 kg ustalana indywidualnie , informacja na ten temat zostanie przekazana klientowi telefonocznie lub mailowo w celu jej akceptacji
WYMIANA
Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Formularz wymiany towaru / odstąpienia od umowy". - formularz wysyłany na prośbę klienta drogą mailową
lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz podanym powodem wymiany.
Koszty wysyłki zwracanego produktu ponosi Klient. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi Klient.
ZWROT TOWARU
Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar, nie podając przyczyny, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Formularz wymiany towaru / odstąpienia od umowy" - formularz wysyłany na prośbę klienta drogą mailową
lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia , numer konta, na które mają zostać przelane zwrócone pieniądzeoraz podanym powodem zwrotu.Przelew na konto to jedyna możliwa forma zwrotu pieniędzy.
W przypadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie (w ramach specjalnych promocji), należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem.
Zwracany towar klient odsyła na własny koszt.
REKLAMACJE
Na www.bhpkubicki.com.pl oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.
Każdy zakupiony w naszym sklepie produkt można reklamować z tytułu rękojmi lub z tytułu gwarancji.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja jest uznana, nasz sklep pokrywa koszty transportu.
Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Dokument reklamacji towaru" - formularz wysyłamy drogą mailową na prośbę klienta
lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia.